czwartek, 5 lutego 2009

MiszMasz.

Częstotliwość dodawania postów = 1/miesiąc. Huh ;)

Postanowiłam pochwalić się co ostatnio zrobiłam. Show time!

Zaczniemy od kompletu z kryształu górskiego, z dodatkiem pereł naturalnych i kwiatka z kwarcu różowego. Oczywiście całość srebrna. Nie da się ukryć tutaj inspiracji wspaniałymi pracami Falling In, które śnią mi się po nocach i o której autorstwa pierścionku po prostu marzę... (ktoś chętny mi go sprezentować?!?!:D )


Kolczyki Eostre, które uwielbiam. Inspirowane pracami utalentowanej Fall. Materiały: srebro, agat błękitny i kwarc różowy. Do kupienia w Modnej.


I dalej...

Kolczyki Blue Bird wykonane z agatu błękitnego, srebrnych elementów w kształcie piórek i reszty też srebrnej ;) Do kupienia w Modnej.


Komplet z kolorowych lampworków w kropeczki, kryształków Swarovskiego i srebra. Urocze kolorki prawda?:) Nie bez powodu komplet nosi nazwę "Kolorowy zawrót głowy". Bransoletka już sprzedana, kolczyki do kupienia w Modnej.
[Bransoletka już u Edytki :) ]

Komplet, którego za nic nie mogę obfocić. Nie wychodzi i już. Jak cudem uda mi się zrobić lepsze zdjęcia zamieszczę. Wykonany jest z onyksów, kwarcu dymnego i srebra. Bardzo elegancko prezentuję się.

[Kolczyki z zawieszką przygarnęła Mariola.
Bransoletka należała się Kini jako prezent za wszystko co dla mnie robiła, robi i pewnie będzie dalej robić ;) Moja nauczycielka biżutkowania. Dzięki kochana!]

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka