sobota, 12 stycznia 2013

From the heart... naszyjnik wykonany specjalnie na licytację WOŚP

W oddzielnym poście chciałam zaprezentować Wam naszyjnik, który wykonałam specjalnie na aukcję WOŚP. To moja pierwsza praca w miedzi i do tego pierwsza jeśli chodzi o pracę z blachą. Efekt? Jak widać. Ja jestem w pełni zadowolona i uważam, nieskromnie, że naszyjnik na żywo prezentuje się dużo lepiej.





"From the heart..." wykonany został z miedzi i fasetowanych oponek chryzokoli. Jego głównym elementem jest oczywiście serce, które jest symbolem WOŚP. Serce wycięłam z blachy, potem przewierciłam, zmłotkowałam, opiłowałam i przyciemniłam. A potem stwierdziłam, że nie do tej pory nie doceniałam miedzi.
Zatem... ogłaszam początek eksperymentów z blachą miedzianą i w przyszłości zapewne także mosiężną i srebrną.

Naszyjnik do jutra można licytować na aukcji WOŚP. Zapraszam serdecznie http://aukcje.wosp.org.pl/from-the-heart-miedziany-naszyjnik-dla-wosp-i727731  

2 komentarze :

  1. hej:)
    przepiękne masz prace:) i wielkie serce:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że podobają Ci się moje prace. Dziękuję za miłe słowo.

    Skoro mogę pomóc to źle czułabym się, gdybym tego nie robiła.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka