wtorek, 29 grudnia 2009

Zaspane wieści.

Dlaczego zaspane? Ponieważ do naprawdę późnych godzin nocnych tworzyłam nową kolekcję. Tak, tak, całą kolekcję. Tym razem zajęłam się ceramiką, która marzyła mi się od dawna. Zakupiłam jej sporo od pewnej miłej pani i niestety nagle pomysły przepadły. Czaiłam się, oglądałam i nic. Zatem jak to bywa zapakowałam ładnie i ukryłam w pudełeczku. A wczoraj niespodziewanie miałam mnóstwo pomysłów! W taki sposób część rzeczy już mam, na resztę mam pomysły i będę robiła. Tylko zapięć brak i muszę się po nie wybrać. Zdjęcia dodam pewnie jutro wieczorem lub w czwartek, bo sesja zdjęciowa jeszcze przede mną. 

Druga informacja dotyczy nowopowstałej galerii artystycznej InkubatorArtystyczny.  Grafika bardzo mi się podoba, układ i panel po pierwszych oględzinach także. I szczerze trzymam kciuki, żeby galeria szybko rozwinęła się i zanotowała wysoką sprzedaż. Miło mi bardzo, że mogę z nimi współpracować. Oby jak najdłużej i jak najowocniej. Jak tylko uzupełnię profil pochwalę się nim.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka