poniedziałek, 21 grudnia 2009

Nowości

W związku z targami ślubnymi, w których brała udział firma mojej mamy robiłam trochę więcej właśnie biżuterii ślubnej. Część przedstawiam poniżej. Dodatkowo 4 rzeczy kolorowe. Uwaga, będzie dużo.

Zaczniemy od kolorów.

Oriental Cafe - kolczyki, które sprzedały się najszybciej w mojej historii sprzedaży, 4h i już ich nie było :)


Oceania - bransoletka z przepięknym kobaltowych kul lampwork oraz charmsów bali. Pochwalę się, że ta bransoletka znalazła się w newsletterze Modnej. Taki mój mały sukces ;) Dostępna tutaj.


Purple Swirls - wisiorek z pięknej ręcznie robionej kropli lampwork i splecionej w warkocz linki jubilerskiej. Fiolet fiolet fiolet! Dostępny w Modnej

Oraz kolczyki, w których jestem po uszy zakochana. Tadaaaam.

Dathanna - kolorowe, żywe, optymistyczne. Żywica epoksydowa ze srebrem. Dostępne w Modnej.


Biżuteria wieczorowa/ślubna, ale i na co dzień.

Elya - kolczyki, którymi sama jestem zachwycona. Zdjęcie nie oddaje ich uroku i piękna. Wykonane są z kryształków Swarovski w odcieniu Silver Shadow i całości ze srebra.Dostępne w Modnej.

Elya bransoletka - pasująca kryształkami do kolczyków. Także w Modnej.


Epic Love - prześliczne kolczyki. Uroku dodaje im srebrna baza bali. Połączona jest z kryształem górskim (duża smukła fasetowana kropla) oraz kryształkiem Swarovski. Całość w srebrze. Sprzedane.


Icicle - wisior z kryształu egipskiego i srebra. Dostępny w Modnej.

Sparkle - drobne kolczyki z przepięknie szlifowanych cyrkonii i srebra. Dostępne w Modnej.



Diva - w uszach robią piorunujące wrażenie. Wymagały ode mnie wiele cierpliwości i poświęcenia palców. Warto było :) Małe szklane fasetowane koraliki i elementy posrebrzane. Znalazły już właścicielkę.


Frigg - kolia ucząca cierpliwości. Mnie oczywiście. Z bliska wygląda jak tkana koronka. Szklane koraliki i elementy posrebrzane. Jestem z niej dumna. Może kiedyś zrobię większa objętościowo, kto wie.

3 komentarze :

  1. Łaaaaał ostatnie kolece i kolia przecudowne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Really, really, podobaja sie? Pracochlonne ale z efektu jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolczyki z 1 oraz 8 zdjęcia mniamusne !! delikatne i eleganckie!!
    Te pierwsze to takie boliłudzkie :)

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka